Տրամաբանական խաղերի հիմնական լսարանը երեսունն անց տղամարդիկ ու կանայք են, հատկապես 40-ը բոլորած մարդիկ:
Ռազմավարության բնորոշ սիրահարը երիտասարդ, մինչ¨ 30 տարեկան տղամարդն է, ընդ որում սկզբում ռազմավարությունը տղամարդկանց ու կանանց հավասարապես է հրապուրում, ապա ավելի ուշ ազմավարությունը հետաքրքիր է դառնում ավելի շատ տղամարդկանց (28% ¨ 8% հարաբերակցությամբ):
Action ժանրի լսարանը նույնպես հիմնականում երիտասարդ տղամարդկանցից է բաղկացած. եռաչափ մարտերում խաղում են 42% տղամարդիկ ¨ միայն 7% կանայք: Այդ ժանրը մեծ մասսայականություն ունի 14-20 տարեկանների շրջանում: Տարիքի աճմանը զուգընթաց action խաղացողները նվազում են ու կազմում ընդամենը 10%:
ROMIR Monitoring հոլդինգի հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ.
- ինտերնետից օգտվողների 34%-ը խաղերը համարում են իրենց մշտական հոբին,
- օգտվողների 11%-y մշտապես մտնում է խաղացանց,
- խաղացողների 66%-ը շաբաթը 1 կամ ավելի անգամ է խաղում,
- խաղացողների 41%-ը օրեկան 1-3 ժամ խաղում է,
- խաղացողների 30%-ը նշում է, որ համակարգչային ¨ տեսախաղեր խաղում է ոչ միայն տանը, այլ¨ աշխատանքի վայրում,
- խաղացողների 33%-ը սկսել է խաղալ 6-9 տարեկանում, 40%-ը՝ 10-14 տարեկանում, 19%-ը՝ 15-24 տարեկանում, 5%-ը՝ 25 տարեկանից հետո:
Leave a comment